OGÓLNE WARUNKI

OGÓLNE WARUNKI

Niniejsze ogólne warunki handlowe („ Warunki ”) regulują prawa i obowiązki Ciebie jako kupującego i nas jako sprzedającego w ramach stosunków umownych zawieranych za pośrednictwem sklepu internetowego na stronie internetowej 100ks.cz a 100szt.pl.

Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych zawarte są w Polityce przetwarzania danych osobowych .

Jak zapewne wiecie, komunikujemy się przede wszystkim zdalnie. Dlatego też w przypadku naszej Umowy stosuje się również środki porozumiewania się na odległość, które pozwalają nam na zawarcie umowy bez jednoczesnej fizycznej obecności Nas i Ciebie.

Jeżeli jakakolwiek część Warunków jest sprzeczna z tym, co wspólnie uzgodniliśmy w ramach procesu zakupu w naszym sklepie internetowym, niniejsza konkretna umowa będzie miała pierwszeństwo przed Warunkami.

  1. NIEKTÓRE DEFINICJE
    • Cena to kwota finansowa, jaką zapłacisz za Towar;
    • Cena wysyłki to kwota finansowa, jaką zapłacisz za dostawę Towaru, obejmująca cenę za jego opakowanie;
    • Cena łączna jest sumą Ceny i Ceny Wysyłki;
    • VAT jest podatkiem od wartości dodanej w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa;
    • E-sklep to sklep internetowy prowadzony przez Nas pod adresem 100ks.cz, w którym odbywać się będzie zakup Towarów;
    • Faktura jest dokumentem podatkowym wystawionym zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług od ceny całkowitej;
    • Jesteśmy firmą 100ks s.r.o. z siedzibą pod adresem Českomalínská 23 | Praga 6, ID: 11864770, zarejestrowana w rejestrze handlowym pod sp. pieczęć
      C 355565/MSPH rozpatrywana w Sądzie Miejskim w Pradze, e-mail info@100ks.cz, numer telefonu +420 608 326 963, zwany przez prawo sprzedawcą;
    • Zamówienie stanowi Twoją nieodwołalną propozycję zawarcia z nami Umowy zakupu Towaru;
    • Umowa jest umową sprzedaży zawieraną na podstawie prawidłowo wypełnionego Zamówienia przesłanego za pośrednictwem Sklepu internetowego i zostaje zawarta z chwilą otrzymania od Nas potwierdzenia Zamówienia;
    • Konto użytkownika to konto założone na podstawie podanych przez Ciebie danych, które umożliwia przechowywanie wprowadzonych danych oraz przechowywanie historii zamówionych Towarów i zawartych Umów;
    • Jesteś osobą dokonującą zakupów w naszym sklepie internetowym, zwaną przez prawo kupującym;
    • Towarem jest wszystko, co można kupić w E-sklepie.
  2. Postanowienia ogólne i instrukcje
    • Zakup Towarów możliwy jest wyłącznie poprzez interfejs internetowy Sklepu.
    • Kupując Towar, Twoim obowiązkiem jest podanie nam wszystkich informacji w sposób prawidłowy i zgodny z prawdą. Dlatego też uznamy, że informacje, które nam przekazałeś przy zamawianiu Towaru, są prawidłowe i prawdziwe.
  3. ZAWARCIE UMOWY
    • Zawarcie z nami umowy jest możliwe wyłącznie w języku czeskim.
    • Umowa zawierana jest na odległość za pośrednictwem Sklepu, a koszty korzystania ze środków porozumiewania się na odległość pokrywasz Ty. Koszty te nie odbiegają jednak w żaden sposób od podstawowej stawki, jaką płacisz za korzystanie z tych zasobów (czyli w szczególności za dostęp do Internetu), zatem nie musisz się spodziewać żadnych dodatkowych kosztów naliczonych przez Nas poza Ceną Całkowitą. Wysyłając Zamówienie wyrażasz zgodę na korzystanie przez nas ze środków porozumiewania się na odległość.
    • Abyśmy mogli zawrzeć Umowę, konieczne jest utworzenie projektu Zamówienia w E-sklepie. Propozycja ta musi zawierać następujące informacje:
      1. Informacje o zakupionych Towarach (w Sklepie internetowym za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka” wskazujesz Towar, którym jesteś zainteresowany zakupem);
      2. Informacje o Cenie, Cenie wysyłki, sposobie zapłaty Ceny Całkowitej i wymaganym sposobie dostawy Towaru; informacja ta zostanie wprowadzona w ramach tworzenia wersji roboczej Zamówienia w środowisku użytkownika Sklepu internetowego, natomiast informacje o Cenie, cenie wysyłki i cenie całkowitej zostaną wprowadzone automatycznie na podstawie wybranego przez Ciebie Towaru oraz sposób jego dostarczenia;
      3. Twoje dane identyfikacyjne wykorzystywane w celu umożliwienia nam dostarczenia Towaru, w szczególności imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu i adres e-mail;
      4. W przypadku Umowy, na podstawie której będziemy dostarczać Ci Towar regularnie i wielokrotnie, także informacja o tym, jak długo będziemy dostarczać Ci Towar.
    • Podczas tworzenia projektu Zamówienia może zmieniać i sprawdzać dane aż do momentu jego utworzenia. Po sprawdzeniu poprzez naciśnięcie przycisku „Wyślij zamówienie” utworzysz zamówienie. Naciskając przycisk potwierdzasz zapoznanie się i akceptację niniejszego Regulaminu. Po naciśnięciu przycisku „Wyślij zamówienie” wszystkie wprowadzone informacje zostaną przesłane bezpośrednio do Nas.
    • Potwierdzimy Twoje Zamówienie możliwie najszybciej po jego dostarczeniu do Nas wiadomością wysłaną na Twój adres e-mail podany w Zamówieniu. Potwierdzenie będzie zawierać podsumowanie Zamówienia i niniejszy Regulamin. Potwierdzeniem Zamówienia z naszej strony zostaje zawarta Umowa pomiędzy Nami a Tobą. Regulamin w brzmieniu obowiązującym na dzień złożenia Zamówienia stanowi integralną część Umowy.
    • Może się również zdarzyć, że nie będziemy mogli potwierdzić Twojego Zamówienia. Są to zwłaszcza sytuacje, w których Towar nie jest dostępny lub przypadki, w których zamawiają Państwo większą liczbę Towarów, niż jest to dozwolone z naszej strony. Zawsze jednak z wyprzedzeniem poinformujemy Cię o maksymalnej liczbie Towarów w ramach E-sklepu, więc nie powinno Cię to dziwić. W przypadku, gdy z jakichkolwiek przyczyn nie będziemy mogli potwierdzić Zamówienia, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy Ci ofertę zawarcia Umowy w formie zmienionej w stosunku do Zamówienia. W takim przypadku do zawarcia umowy dochodzi z chwilą potwierdzenia naszej oferty.
    • W przypadku, gdy w sklepie internetowym lub w projekcie Zamówienia zostanie podana wyraźnie błędna Cena, nie jesteśmy zobowiązani do dostarczenia Ci Towaru po tej cenie, nawet jeśli otrzymałeś potwierdzenie Zamówienia, a zatem Umowa została zawarta stwierdził. W takiej sytuacji skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie i prześlemy Ci ofertę zawarcia nowej Umowy w formie zmienionej w stosunku do Zamówienia. W takim przypadku nowa Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia naszej oferty. Jeżeli nie potwierdzisz naszej oferty nawet w ciągu 3 dni od jej wysłania, jesteśmy uprawnieni do odstąpienia od zawartej Umowy. Za oczywisty błąd w Cenie uważa się np. sytuację, gdy Cena nie odpowiada zwykłej cenie u innych sprzedawców lub brakuje lub brakuje jakiejś cyfry.
    • W przypadku zawarcia Umowy zobowiązani są Państwo do zapłaty Ceny Całkowitej.
    • Jeżeli założyłeś Konto Użytkownika, możesz za jego pośrednictwem złożyć Zamówienie. Jednak nawet w takim przypadku mają Państwo obowiązek sprawdzenia poprawności, prawdziwości i kompletności wstępnie wprowadzonych danych. Sposób tworzenia Zamówienia jest jednak taki sam, jak w przypadku Kupującego nieposiadającego Konta Użytkownika, z tą różnicą, że nie ma konieczności wielokrotnego uzupełniania danych identyfikacyjnych.
    • W niektórych przypadkach umożliwiamy Państwu skorzystanie z rabatu na zakup Towaru. W celu udzielenia rabatu należy w ramach projektu Zamówienia wpisać informację o tym rabacie we wskazanym wcześniej polu. Jeżeli to zrobisz, Towar zostanie Ci dostarczony ze zniżką.
  4. Konto użytkownika
    • Na podstawie rejestracji w E-sklepie możesz uzyskać dostęp do swojego konta Użytkownika.
    • Rejestrując Konto Użytkownika, Twoim obowiązkiem jest prawidłowe i zgodne z prawdą wprowadzenie wszystkich danych oraz ich aktualizacja w przypadku ich zmiany.
    • Dostęp do konta Użytkownika zabezpieczony jest nazwą użytkownika i hasłem. Twoim obowiązkiem jest zachowanie poufności w odniesieniu do tych kodów dostępu i nieudostępnianie tych danych nikomu. W przypadku ich niewłaściwego użycia nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
    • Konto użytkownika jest osobiste i dlatego nie masz uprawnień do umożliwienia korzystania z niego osobom trzecim.
    • Możemy zlikwidować Twoje Konto Użytkownika, w szczególności jeśli nie korzystasz z niego dłużej niż 1 rok lub jeśli naruszysz swoje obowiązki wynikające z Umowy.
    • Konto użytkownika może nie być dostępne w sposób ciągły, zwłaszcza w związku z koniecznością konserwacji sprzętu komputerowego i oprogramowania.
  5. CENNIK I WARUNKI PŁATNOŚCI, ZASTRZEŻENIE WŁASNOŚCI
    • Cena jest zawsze podana w sklepie internetowym, w projekcie zamówienia i oczywiście w umowie. W przypadku rozbieżności pomiędzy Ceną podaną za Towar w ramach E-sklepu a Ceną określoną w projekcie Zamówienia, obowiązuje Cena określona w projekcie Zamówienia, która zawsze będzie identyczna z ceną podaną w Umowie. W ramach projektu Zamówienia wskazana jest także Cena za wysyłkę, czyli warunki, na jakich wysyłka jest bezpłatna.
    • Podana jest cena łączna zawierająca podatek VAT i wszystkie opłaty przewidziane przepisami prawa.
    • Zapłatę Ceny Całkowitej będziemy wymagać po zawarciu Umowy i przed wydaniem Towaru. Całą cenę możesz zapłacić kartą online. W takim wypadku płatność następuje poprzez bramkę płatniczą Stripe, a płatność reguluje regulamin tej bramki płatniczej, który dostępny jest pod adresem: https://stripe.com/alipay/legal . W przypadku płatności kartą w Internecie, całkowita cena płatna jest natychmiast.
    • Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej po uiszczeniu Ceny Całkowitej i przesłana na Państwa adres e-mail. Faktura będzie dostępna także w Koncie Użytkownika.
    • Własność Towaru przechodzi na Ciebie dopiero po zapłaceniu Ceny Całkowitej i przyjęciu Towaru.
  6. DOSTAWA TOWARÓW, PRZEJŚCIE RYZYKA USZKODZENIA RZECZY
    • Towar zostanie do Ciebie dostarczony w następujący sposób:
      1. Dostawa pod wskazany adres kurierem GLS lub podobną firmą transportową;
    • Towar możemy dostarczyć na terenie całej Europy.
    • Czas dostawy Towaru każdorazowo zależy od jego dostępności oraz wybranego sposobu dostawy i płatności. O przewidywanym terminie dostawy Towaru poinformujemy Cię w potwierdzeniu Zamówienia. Czas podany w sklepie internetowym ma charakter wyłącznie orientacyjny i może różnić się od rzeczywistego czasu dostawy. W przypadku odbioru osobistego w placówce, każdorazowo poinformujemy Państwa o możliwości odbioru Towaru drogą mailową.
    • Po odebraniu Towaru od przewoźnika, Twoim obowiązkiem jest sprawdzenie stanu opakowania Towaru i w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad, niezwłoczne powiadomienie o tym przewoźnika i Nas. W przypadku stwierdzenia wady opakowania wskazującej na nieuprawnione manipulacje i wejście do przesyłki, przyjęcie Towaru od przewoźnika nie jest Twoim obowiązkiem.
    • Naruszenie przez Ciebie obowiązku odbioru Towaru, za wyjątkiem przypadków określonych w art. 4 Regulaminu, nie skutkuje naruszeniem naszego obowiązku dostarczenia Ci Towaru. Jednocześnie brak odbioru Towaru nie jest równoznaczny z odstąpieniem od Umowy pomiędzy Nami a Tobą. Jednakże w takim przypadku mamy prawo odstąpić od Umowy z uwagi na istotne naruszenie przez Ciebie Umowy. Jeżeli zdecydujemy się skorzystać z tego prawa, odstąpienie jest skuteczne w dniu, w którym doręczymy Ci to odstąpienie. Odstąpienie od Umowy nie ma wpływu na prawo do zwrotu ceny za transport lub prawo do naprawienia szkody, jeżeli takowa powstała.
    • Jeżeli z przyczyn leżących po Twojej stronie Towary są dostarczane wielokrotnie lub w sposób inny niż uzgodniono w Umowie, Twoim obowiązkiem jest zrekompensować nam koszty związane z tą wielokrotną dostawą. Dane do płatności tych kosztów prześlemy na Twój adres e-mail podany w Umowie, a termin płatności wynosi 14 dni od dostarczenia wiadomości e-mail.
    • Niebezpieczne uszkodzenia Towaru przechodzą na Ciebie z chwilą jego odbioru. W przypadku nieodbioru Towaru, za wyjątkiem przypadków przewidzianych w art. 4 Regulaminu, ryzyko uszkodzenia Towaru przechodzi na Ciebie z chwilą, gdy miałeś możliwość jego odbioru, ale z przyczyn leżących po Twojej stronie do przejęcia nie doszło. Przejście ryzyka uszkodzenia Towaru oznacza, że ​​od tego momentu ponosisz wszelkie konsekwencje związane z utratą, zniszczeniem, uszkodzeniem lub jakimkolwiek pogorszeniem Towaru.
    • W przypadku, gdy Towar nie był wyszczególniony na magazynie w E-sklepie i został podany przybliżony czas dostępności, zawsze poinformujemy Cię o:
      1. nadzwyczajna przerwa w produkcji Towaru, przez co każdorazowo poinformujemy Państwa o nowym przewidywanym terminie dostępności Towaru lub o braku możliwości dostarczenia Towaru;
      2. opóźnienia w dostawie Towaru od Naszego dostawcy, przy czym każdorazowo poinformujemy Państwa o nowym przewidywanym terminie dostawy.
    • W przypadku, gdy z jakiejkolwiek przyczyny nie będziemy w stanie dostarczyć Ci Towaru nawet w terminie 30 dni od upływu terminu dostawy Towaru określonego w potwierdzeniu Zamówienia, z jakiejkolwiek przyczyny, zarówno my, jak i Ty, jesteśmy uprawnieni do odstąpienia od Umowy.
  7. PRAWA ZWIĄZANE Z WADLIWYM WYKONANIEM
    • Gwarantujemy, że w chwili przejścia ryzyka uszkodzenia Towaru zgodnie z art. 7 Regulaminu Towar jest wolny od wad, w szczególności że:
      1. ma właściwości, które z Tobą ustaliliśmy, a jeśli nie zostało to wyraźnie uzgodnione, to takie, które podaliśmy w opisie Towaru lub takie, jakich można się spodziewać ze względu na charakter Towaru;
      2. nadaje się do celów przez nas określonych lub do celów zwyczajowo przyjętych dla Towarów tego typu;
      3. odpowiada jakości lub konstrukcji uzgodnionej próbki, jeżeli jakość lub konstrukcja została ustalona na podstawie próbki;
      4. jest w odpowiedniej ilości i wadze;
      5. spełnia wymagania nałożone na niego przez przepisy prawa;
      6. nieobciążone prawami osób trzecich.
    • W przypadku, gdy Towar ma wadę, a zwłaszcza gdy nie jest spełniony którykolwiek z warunków, o których mowa w art. 1, mogą Państwo zgłosić nam taką wadę i skorzystać z praw wynikających z wadliwego wykonania (tj. reklamować Towar) poprzez przesłanie e-mailem lub listem na Nasze adresy podane w naszych danych identyfikacyjnych. W przypadku reklamacji możesz także skorzystać z udostępnionego przez nas przykładowego formularza, który stanowi Załącznik nr 1 Regulaminu. Korzystając z prawa do wadliwego wykonania, musisz wybrać sposób usunięcia wady i nie możesz później zmienić tego wyboru, z wyjątkiem przypadków określonych w artykule 7.3, bez naszej zgody. Zajmiemy się reklamacją zgodnie z przysługującym Ci prawem z tytułu wadliwego wykonania. Jeżeli nie zdecydujesz się na usunięcie wady, przysługują Ci prawa wymienione w artykule 7.4 nawet w sytuacji, gdy wadliwe wykonanie stanowiło istotne naruszenie Umowy.
    • Jeżeli wadliwe wykonanie stanowi istotne naruszenie Umowy, przysługują Ci następujące prawa:
      1. usunięcia wady poprzez dostarczenie nowego Produktu bez wady albo poprzez dostarczenie brakującej części Produktu;
      2. usunięcia wady poprzez naprawę Towaru;
      3. z rozsądną obniżką od Ceny;
      4. do odstąpienia od Umowy.

W przypadku, gdy wybiorą Państwo rozwiązanie zgodnie z pkt a) lub b), a my nie usuniemy w ten sposób wady we wskazanym przez nas rozsądnym terminie lub poinformujemy Państwa, że ​​wady w ten sposób nie usuniemy w wszystkim, przysługują Ci prawa zgodnie z punktami c) i d), nawet jeśli pierwotnie nie żądałeś tego w ramach reklamacji. Jednocześnie, jeżeli zdecydujesz się na usunięcie wady poprzez naprawę Towaru i okaże się, że wada jest nie do naprawienia, poinformujemy Cię o tym i będziesz mógł wybrać inny sposób usunięcia wady.

  • Jeżeli wadliwe wykonanie stanowi nieistotne naruszenie Umowy, przysługują Ci następujące prawa:
    1. usunięcia wady poprzez dostarczenie nowego Produktu bez wady albo poprzez dostarczenie brakującej części Produktu;
    2. usunięcia wady poprzez naprawę Towaru;
    3. z rozsądną zniżką od Ceny.

Jeżeli jednak nie usuniemy wady w terminie lub odmówimy usunięcia wady, przysługuje Ci prawo odstąpienia od Umowy. Możesz odstąpić także w przypadku, gdy nie możesz prawidłowo używać Towaru ze względu na powtarzające się występowanie wad po naprawie Towaru lub w przypadku dużej liczby wad Towaru.

  • W przypadku istotnego lub nieistotnego naruszenia nie możesz odstąpić od Umowy ani żądać dostarczenia nowej rzeczy, jeśli nie możesz zwrócić Towaru w stanie, w jakim go otrzymałeś. Nie ma to jednak zastosowania w następujących przypadkach:
    1. jeżeli w wyniku kontroli w celu wykrycia wady nastąpiła zmiana stanu Towaru;
    2. jeżeli Towar był używany przed stwierdzeniem wady;
    3. jeżeli niemożność zwrotu Towaru w niezmienionym stanie nie została spowodowana Twoim działaniem lub zaniechaniem,
    4. jeżeli Towar został sprzedany, zużyty lub zmieniony w trakcie normalnego użytkowania przed wykryciem wady; jeżeli jednak nastąpiło to tylko częściowo, za część Towaru, która podlega zwrotowi, odpowiadasz Ty i w takim przypadku nie zostanie Ci zwrócona część Ceny odpowiadająca Twoim korzyściom z korzystania z części Towaru.
  • W ciągu trzech dni od otrzymania reklamacji potwierdzimy na Twój adres e-mail, że otrzymaliśmy reklamację, kiedy ją otrzymaliśmy oraz przewidywany czas rozpatrywania reklamacji. Reklamację rozpatrzymy bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. Termin może zostać przedłużony za obopólną zgodą. Jeżeli termin upłynie bezskutecznie, możesz odstąpić od Umowy.
  • O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię e-mailem. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, przysługuje Ci zwrot poniesionych kosztów. Koszty te masz obowiązek udokumentować np. paragonami lub rachunkami za cenę transportu. Jeżeli wada została naprawiona poprzez dostawę nowego Towaru, Twoim obowiązkiem jest zwrócenie nam oryginalnego Towaru, ale my pokryjemy koszty tego zwrotu.
  • Wykonywanie praw wynikających z wadliwego wykonania i roszczeń z tytułu powództwa regulują §1810 i nast., §1820 i nast. oraz §2099 i nast. Kodeksu Cywilnego i Ustawy o Ochronie Konsumentów.
  • Jeśli jesteś przedsiębiorcą, Twoim obowiązkiem jest zgłosić i zareklamować wadę bez zbędnej zwłoki po tym, jak udało Ci się ją wykryć, jednak nie później niż w terminie trzech dni od otrzymania Towaru.
  • Jeżeli jesteś konsumentem, masz prawo dochodzić swoich praw z tytułu wadliwego wykonania w przypadku wystąpienia wady Towaru konsumpcyjnego w terminie 24 miesięcy od dnia otrzymania Towaru.
  • Przepisów dotyczących prawa do wad nie stosuje się w przypadku:
    1. Towar sprzedany po niższej cenie ze względu na wadę, dla której uzgodniono niższą cenę;
    2. zużycie Towaru spowodowane jego zwykłym użytkowaniem;
    3. używany Towar ze względu na wadę proporcjonalną do stopnia użytkowania lub zużycia Towaru w momencie jego przejęcia;
    4. gdy wynika to z charakteru Towaru.
  1. Odstąpienie od umowy
    • Odstąpienie od Umowy, czyli zakończenie stosunku umownego łączącego Nas z Tobą od chwili jego powstania, może nastąpić z przyczyn i sposobów określonych w tym artykule lub w innych postanowieniach Regulaminu, w których możliwość odstąpienia od umowy jest wyraźnie określona stwierdził.
    • Jeżeli jesteś konsumentem, czyli osobą dokonującą zakupu Towaru poza zakresem prowadzonej przez Ciebie działalności gospodarczej, masz prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Towaru, zgodnie z §1829 Ustawy Kodeks Cywilny. W przypadku gdy zawarliśmy Umowę, której przedmiotem jest kilka rodzajów Towaru lub dostawa kilku części Towaru, termin ten rozpoczyna się dopiero z dniem dostarczenia ostatniej partii Towaru, a w bieg przypadku, w którym zawarliśmy Umowę, na podstawie której będziemy dostarczać Ci Towar regularnie i wielokrotnie, rozpoczyna się w dniu dostarczenia pierwszej dostawy. Możesz odstąpić od Umowy w dowolny możliwy sposób (w szczególności wysyłając wiadomość e-mail lub list na Nasze adresy podane w naszych danych identyfikacyjnych). W celu odstąpienia od umowy możesz także skorzystać z udostępnionego przez nas przykładowego formularza, który stanowi Załącznik nr 2 Regulaminu.
    • Nawet jako konsument nie możesz jednak odstąpić od Umowy w przypadku, gdy przedmiotem Umowy jest:
      1. Towaru, którego Cena zależy od wahań na rynku finansowym niezależnie od Naszej woli i może wystąpić w okresie odstąpienia od Umowy;
      2. dostawa napojów alkoholowych, które mogą zostać dostarczone dopiero po upływie trzydziestu dni, a ich cena zależy od wahań na rynku finansowym niezależnych od naszej woli;
      3. Towary, które zostały zmodyfikowane zgodnie z Twoimi życzeniami lub dla Ciebie;
      4. Towary łatwo psujące się oraz Towary, które po dostawie zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi;
      5. Towar w zamkniętym opakowaniu, który został wyjęty z opakowania i ze względów higienicznych nie może zostać zwrócony;
      6. dostarczenie nagrania audio lub wideo albo programu komputerowego, jeżeli oryginalne opakowanie zostało uszkodzone;
      7. Dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism;
      8. dostarczanie treści cyfrowych, jeżeli nie zostały one dostarczone na nośniku fizycznym i zostały dostarczone za Twoją uprzednią wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i poinformowaliśmy Cię, że nie przysługuje Ci prawo odstąpienia od Umowy.
    • Termin odstąpienia od umowy zgodnie z art. 2 Regulaminu uważa się za zachowany, jeżeli w tym okresie prześlą nam Państwo informację o odstąpieniu od Umowy.
    • W przypadku odstąpienia od Umowy Cena zostanie Państwu zwrócona w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpienie od umowy stało się skuteczne, na rachunek, z którego została zaksięgowana lub na rachunek wybrany do odstąpienia od Umowy. Kwota ta nie zostanie jednak zwrócona do czasu, aż zwrócisz nam Towar lub udowodnisz, że został on do Nas odesłany. Prosimy o zwrócenie nam towaru w stanie czystym, jeśli to możliwe, łącznie z oryginalnym opakowaniem.
    • W przypadku odstąpienia od Umowy zgodnie z art. 2 Regulaminu, mają Państwo obowiązek odesłać nam Towar w terminie 14 dni od dnia odstąpienia i ponieść koszty związane ze zwrotem towaru do Nas. Z drugiej strony przysługuje Ci zwrot ceny przesyłki, jednak tylko w wysokości odpowiadającej najtańszemu sposobowi dostarczenia Towaru oferowanemu przez nas za dostawę Towaru. W przypadku odstąpienia od umowy z powodu naruszenia przez nas zawartej Umowy, ponosimy również koszty związane ze zwrotem towaru do Nas, jednak ponownie tylko do wysokości ceny za transport w wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostarczenia Towaru, który zaoferowaliśmy w momencie dostarczenia Towaru.
    • Ponoszą Państwo wobec nas odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku, gdy Towar ulegnie uszkodzeniu na skutek obchodzenia się z nim w sposób inny niż jest to konieczne ze względu na jego charakter i właściwości. W takim przypadku wystawiamy fakturę za szkody powstałe po zwróceniu nam Towaru, a zafakturowana kwota jest wymagalna w ciągu 14 dni. W przypadku, gdy nie zwróciliśmy Ci jeszcze Nagrody, jesteśmy uprawnieni do potrącenia roszczenia o zwrot kosztów z Twoim roszczeniem o zwrot Nagrody.
    • Jesteśmy uprawnieni do odstąpienia od Umowy w każdym czasie przed dostarczeniem Państwu Towaru, jeżeli istnieją obiektywne przyczyny uniemożliwiające dostawę Towaru (w szczególności przyczyny leżące po stronie osób trzecich lub przyczyny wynikające z charakteru Towaru), nawet przed upływem terminu określonego w art. 9. Warunek. Możemy również odstąpić od Umowy, jeżeli okaże się, że w Zamówieniu celowo podałeś nieprawidłowe informacje. W przypadku, gdy nabywasz towar w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, czyli jako przedsiębiorca, mamy prawo odstąpić od umowy w dowolnym momencie, nawet bez podania przyczyny.
  2. Rozstrzyganie sporów z konsumentami
    • Jeżeli jesteś konsumentem, zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów, masz prawo do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu konsumenckiego wynikającego z Umowy. W takim przypadku możesz skontaktować się z Czeską Inspekcją Handlową, Centralnym Inspektoratem - Oddział ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praga 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Pozasądowe rozstrzygnięcie sporu konsumenckiego inicjowane jest wyłącznie na Twoją sugestię, w przypadku, gdy spór nie mógł zostać rozwiązany bezpośrednio z Nami. Propozycję możesz złożyć nie później niż po upływie 1 roku od dnia, w którym po raz pierwszy skorzystałeś z przysługującego Ci uprawnienia będącego przedmiotem sporu z Nami.
    • Masz także prawo do wszczęcia pozasądowego rozwiązywania sporów online za pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr/.
  3. Postanowienia końcowe
    • Jeżeli nasz i Twój stosunek prawny zawiera element międzynarodowy (tzn. na przykład wyślemy towar poza terytorium Republiki Czeskiej), stosunek ten zawsze będzie podlegał prawu Republiki Czeskiej. Jeżeli jednak jesteś konsumentem, niniejsza umowa nie wpływa na Twoje prawa wynikające z przepisów prawa.
    • Wszelką korespondencję pisemną z Państwem będziemy dostarczać drogą elektroniczną. Nasz adres e-mail znajduje się w sekcji Nasze dane identyfikacyjne. Korespondencję będziemy dostarczać na Twój adres e-mail podany w Umowie, w Koncie Użytkownika lub za pośrednictwem którego kontaktowałeś się z nami.
    • Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie naszej pisemnej umowy. Jesteśmy jednak uprawnieni do zmiany i uzupełnienia niniejszego Regulaminu, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na Umowy już zawarte, a jedynie Umowy, które zostaną zawarte po dniu wejścia w życie tej zmiany. O zmianie poinformujemy Cię jednak tylko w przypadku założenia przez Ciebie Konta Użytkownika (abyś miał tę informację w przypadku zamówienia nowego Towaru, jednak zmiana nie stanowi prawa do wypowiedzenia umowy, gdyż nie mamy możliwości zawartą Umowę, która może zostać rozwiązana) lub Tobie na podstawie Umowy mamy dostarczać Towary regularnie i wielokrotnie. Informację o zmianie prześlemy na Twój adres e-mail co najmniej na 14 dni przed wejściem zmiany w życie. Jeżeli w terminie 14 dni od wysłania przez Państwa informacji o zmianie rozwiązania zawartej Umowy na regularne i powtarzające się dostawy Towarów, nowe warunki staną się częścią naszej Umowy i będą miały zastosowanie do kolejnej dostawy Towarów po datę wejścia w życie zmiany. Okres wypowiedzenia w przypadku złożenia wypowiedzenia wynosi 2 miesiące.
    • W przypadku wystąpienia siły wyższej lub zdarzeń, których nie można przewidzieć (klęska żywiołowa, pandemia, awarie operacyjne, przestoje u podwykonawców itp.) nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku lub w związku z przypadkami siły wyższej oraz jeżeli stan siły wyższej trwa dłużej niż 10 dni, zarówno nam, jak i Państwu przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
    • Załącznik do Regulaminu zawiera wzór formularza reklamacyjnego oraz wzór formularza odstąpienia od Umowy.
    • Umowa, w tym Regulamin, jest u nas archiwizowana w formie elektronicznej, ale nie jest dla Ciebie dostępna. Jednakże zawsze otrzymasz niniejsze Warunki oraz potwierdzenie Zamówienia wraz z podsumowaniem Zamówienia pocztą elektroniczną i dlatego zawsze będziesz mieć dostęp do Umowy, nawet bez naszej współpracy. Zalecamy każdorazowe zapisanie potwierdzenia Zamówienia i Regulaminu.
    • Nasza działalność nie podlega żadnym kodeksom postępowania zgodnie z §1826 ust. 1 lit g) Kodeksu Cywilnego.
    • Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.11.2021.

Załącznik nr 1 – Formularz reklamacyjny

Załącznik nr 2 – Formularz odstąpienia od umowy